Sumber Kewangan Penulis. Sila sumbang dengan satu klik sahaja

Sumber Kewangan Untuk Penulis. Sumbangan dengan hanya satu klik

::

Saturday, October 2, 2010

TMPGEnc XPress Retail


Info:

TMPGEnc Xpress 4.0 memberikan anda kebebasan untuk mengambil hampir semua file video dan encode ke format fail yang dikehendaki anda termasuk DivX, AVI, QuickTime, MPEG 4-ISO, H.264, DVD-Video, DVD-VR, HDV camcorder, Blu-ray Disc dan banyak lagi. Software yang menyediakan anda dengan fungsi dan ciri-ciri mulai dari alat potong-editor sederhana untuk video yang powerful beberapa penapisan dan kesan. Sekarang dengan sokongan NVIDIA CUDA ™!
Ciri-ciri:
Windows Media Center wtv Sokongan File :

The wtv format. File adalah format baru untuk video yang dirakam dengan Windows Media Center. Jika anda mempunyai Windows 7, atau Windows Vista dengan Media Center TV Pack 2008, anda Media Center video akan dirakam dalam format ini. TMPGEnc Xpress 4.0 kini boleh mengimport fail. Wtv, membolehkan anda untuk mengedit iklan atau adegan yang tidak diingini, melaksanakan effect, menambah sub judul, dan mengubahnya ke format video.
MPEG-2 TS AAC 5.1 Channel Sokongan Input::

Sekarang ketika anda mengimport anda MPEG-2 jumlah gambar TS yang mengandungi audio AAC, anda boleh mengimport sampai 5.1 kanal surround sound!Sebuah pilihan baru dalam Clip hotel Audio membolehkan anda untuk secara manual menentukan jumlah saluran audio saat mengimport audio AAC.
Menukar Hampir Setiap File Video:

TMPGEnc Xpress 4.0 unggul dalam mengkonversi video dari satu format yang lain.Punya rakaman Media Center yang anda ingin menukar ke DivX? Atau mungkin anda mempunyai sebuah file DivX anda ingin menukar DVD ke MPEG-compliant?TMPGEnc Xpress 4.0 boleh melakukan semuanya, dan anda akan mempunyai kawalan penuh ke atas tatacara output. Anda bahkan boleh membuat tetapan anda sendiri output tersuai!
Empat Langkah Encoding:

4.0 TMPGEnc Xpress memberi anda cara yang lebih mudah pengekodan dengan 4 langkah: Mula, Input, Output, Encode, bersama-sama dengan tatacara template sehingga anda tidak buang masa anda mencari tahu tatacara spec. Sekarang tidak mengambil seorang guru video untuk bisa Pengekodan video, dengan antara muka pengguna yang sederhana, alur kerja jauh lebih menyenangkan.
Kemampuan HD:

Mempunyai Video High Definition? TMPGEnc Xpress 4.0 sekarang menyokong import / output video High Definition MPEG-2 (MP @ HL 1920 × 1080) file.
Scene automatik perubahan pengesanan:

Secara automatik mengesan perubahan adegan dan bendera untuk rujukan untuk membuat hidup sedikit lebih mudah ketika mengedit.
Sokongan subtitle:

Campuran generator baru video teks ke dalam video anda, dan editor subjudul baru juga menyediakan banyak pilihan dan tetapan yang anda inginkan.

Buat Slideshows menggunakan frame video:

Anda kini boleh membuat gambar dengan gambar atau dengan memanfaatkan frame individu yang berasingan dari video anda, diambil ke fail dengan ciri-ciri Capture Frame. Anda juga boleh termasuk lagu audio untuk gambar anda bersama-sama dengan berbagai peralihan.
Edit Video anda:

TMPGEnc Xpress 4.0 merangkumi banyak alat untuk meningkatkan video anda.Gunakan editor-cut untuk memotong adegan yang tidak diingini. penapis Tambah untuk memperbaiki warna, memotong gambar, menukar saiz, mempertajam, deinterlace, mengurangkan noise, dan banyak lagi!
NVIDIA CUDA ™ NVIDIA CUDA Sokongan:

Jika anda mempunyai kad NVIDIA CUDA ™ grafik yang serasi, anda boleh melepaskan kuasa beberapa core GPU untuk menghancurkan masa proses untuk decoding dan melaksanakan penapis video! (Meningkat Kelajuan bergantung pada persekitaran hardware anda dan tidak dijamin.) Ketahui lebih lanjut ...
AVCHD sokongan input! Convert AVCHD Footage anda:

AVCHD format video popular sekarang rasmi disokong sebagai sumber input! Anda dengan mudah mengambil rakaman AVCHD dan mengubahnya ke format video yang lain seperti DVD-Video!
Blu-ray Disc Encoding:

Kami telah menambah template keluaran baru untuk format Disc Blu-ray! Menukar video anda ke BDMV atau BDAV video MPEG-2 compliant dan menjaga high rakaman definisi tinggi anda!
Optimasi Prestasi Ciri-ciri:

Anda boleh memilih untuk mengoptimumkan CPU dan prestasi CUDA berdasarkan hardware anda ketika anda memulakan program ini. Hal ini membolehkan video penapis untuk menggunakan kaedah pemprosesan yang akan memperoleh hasil yang terbaik, meningkatkan prestasi dari peranti keras anda dan menjimatkan masa anda.

Tingkat Pemprosesan Real Display:

Selama output, prestasi pemprosesan CPU dan prosesor CUDA dipaparkan sehingga anda dapat melihat berapa banyak komputer anda menggunakan mereka.

Download disini:

No comments:

Related Posts with Thumbnails