Sumber Kewangan Penulis. Sila sumbang dengan satu klik sahaja

Sumber Kewangan Untuk Penulis. Sumbangan dengan hanya satu klik

::

Sunday, September 19, 2010

Anda Di blok Dari Capaian Web @ Inginkan anomalous identiti ?

TOR Adalah Jawapan Nyer


Tor adalah perisian bebas dan rangkaian terbuka yang membantu anda mempertahankan terhadap suatu bentuk pengawasan rangkaian yang mengancam kebebasan peribadi dan privasi, kegiatan usaha yang bersifat rahsia dan hubungan, dan keselamatan negara dikenali sebagai analisis lalu lintas.
Tor melindungi anda dengan memantulkan komunikasi anda dalam rangkaian teragih dari relay dijalankan oleh para sukarelawan di seluruh dunia: ia mencegah orang menonton sambungan internet anda dari belajar apa laman web yang anda kunjungi, dan mencegah laman web yang anda kunjungi dari pembelajaran lokasi fizikal anda. Tor bekerja dengan banyak aplikasi yang ada, termasuk pelayar web, klien instant messaging, login remote, dan aplikasi lain berasaskan pada protokol TCP.
Ratusan ribu orang di seluruh dunia menggunakan Tor untuk berbagai alasan: wartawan dan blogger, hak asasi manusia pekerja, aparat penguatkuasa undang-undang, tentera, syarikat, warga rejim Represif, dan hanya warga biasa. .

Tor's meningkatkan keselamatan sebagai basis user-nya tumbuh dan lebih banyak orang sukarela untuk menjalankan relay. (Hal ini tidak terlalu sukar untuk menyiapkan seperti yang anda bayangkan, dan secara signifikan dapat meningkatkan keselamatan anda sendiri) Jika menjalankan relay. Bukan untuk anda, kami memerlukan bantuan dengan banyak aspek lain dari projek tersebut, dan kami memerlukan dana untuk meneruskan membuat rangkaian Tor lebih cepat dan lebih mudah digunakan dengan tetap menjaga keselamatan yang baik.


Rujukan web :

Download disini

No comments:

Related Posts with Thumbnails